مراسم گرامیداشت روز شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید در مراغه برگزار شد
به مناسبت گرامیداشت روز شهدا و تکریم از مادران و همسران شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید مراسمی جهت تجلیل و پاسداشت این روز در سالن اجتماعات بنیاد با حضور حجت الاسلام فیضی زاده نماینده ولی فقیه در سپاه و دعوت از مادران و همسران معظم شهدا برگزار شد .
 
به گزارش ایثار آذربایجانشرقی از مراغه به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید و پاسداشت روز شهدا و سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و به مناسبت تکریم از مادران و همسران شهدا ،مراسمی در سالن اجتماعات این بنیاد با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.
 شفیع محمدی رئیس بنیاد مراغه با ارایه گزارشی از عملکرد این بنیاد ،  از صبر و استقامت مادران و همسران و خانواده های معظم شهدا تقدیر کرد و گفت :شما مادران فرزندانی تربیت کردین که خون پاک خود را در راه اسلام و انقلاب نثار کردند تا این نظام آسیبی نبیند و این بخاطر شیر پاک و حلال شما مادران است و با اهدا آن عزیزان با خدا معامله نمودید.
حجت الاسلام فیضی زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت : شما خانواده شهدا برترین انسانها در روی زمین هستین و با نثار عزیزانتان در راه اسلام و انقلاب و تحمل مصائب و مشکلات و غم از دست دادن عزیزان و فرزندانتان معامله ای با خدا کردین که فقط خدا میتواند ارزش و بهای این معامله را پرداخت نماید .
حجت الاسلام فیضی زاده با اشاره به فرا رسیدن انتخابات ضمن تاکید بر تداوم حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران گفت: حفظ و حراست از جایگاه شهدا و ایثارگران وظیفه عمومی و تکریم جایگاه آنان ضروری است.
در ادامه خانواده های معظم شاهد و ایثارگران به اتفاق ورزشکاران دو میدانی کار سراسر کشور بمناسبت روز شهدا در گلزار شهدای این شهر حضور یافته و با نثار گل و فاتحه و بیان خاطراتی از شهدا و تجلیل از مادران و خانواده های معظم شهدا برنامه خاتمه یافت.
بنا بر همین گزارش باحضور خانواده های شاهد وایثارگر ، مردم و مسئولین 1400نهال به نام شهدا در پارک بانوان گلستان مراغه غرس گردید.
محمدی معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان باگرامیداشت یاد و نام شهدا گفت: حسب الامر مقام عظمای ولایت و رهبرمعظم انقلاب در خصوص تداوم درختکاری و نگهداری از این نعمت الهی ما به پیرو از فرمایشات معظم له،به این عمل خداپسندانه به نام شهدا اقدام خواهیم کرد.
اتمام پیام


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 23 اسفند 1395برچسب:, | 16:31 | نويسنده : شهروند مراغه ای |